روش های استخراج شماره از دیوار


روش های استخراج شماره از دیوار

روش های استخراج شماره از سایت دیوار چه هستند؟

شماره های آگهی گذاران دیوار، بانک شماره ای ارزنده برای دستیابی کسب و کارهای مختلف به مشتریان هدفمند و بالقوه خود می باشد که از چشم صاحبان کسب و کارها دور نمانده است. سایت دیوار بمنظور جلوگیری از مشکلات احتمالی، محدودیت های دسترسی خاصی برای دستیابی به این شماره ها و اطلاعات آگهی ها قرار داده است که لازم است توسط کلیه کاربران دیوار رعایت شوند. لذا کسب و کارها بمنظور استخراج شماره از دیوار، لازم است از روش های مطمئنی همچون ربات دیوار پویش دیتا اقدام به استخراج شماره های دیوار نمایند. در ادامه به بررسی کلیه روش های استخراج شماره های دیوار میپردازیم.


روش های استخراج شماره از دیوار:

1. برنامه نویسی حرفه ای

درصورتیکه شما مسلط به برنامه نویسی می باشید و با هوش مصنوعی آشنایی کافی دارید، میتوانید اقدام به نوشتن یک ربات استخراج شماره از دیوار نموده و از این نرم افزار به منظور دستیابی به شماره های دیوار بهره ببرید. البته میتوانید سفارش ساخت ربات دیوار را نیز به یک برنامه نویس حرفه ای بدهید که در این صورت هزینه ساخت ربات استخراج شماره از دیوار برای شما بسیار گران تمام میشود و همواره با آپدیت های جدید سایت دیوار برنامه سفارشی شما نیازمند تغییر بوده و مشمول هزینه های بی پایان خواهد شد.


2. خرید بانک شماره های دیوار:

روش دوم خرید بانک های شماره آماده از سایت دیوار است که نسبت به روش قبل ساده تر است، ولی معایب خاص خود را دارد. ازجمله اینکه شما امکان دریافت اطلاعات آگهی های دیوار با فیلترهای جستجوی خاص خود را نخواهید داشت و اطلاعات موجود در این بانک های شماره پراکنده و نامرتب هستند. مورد بعد بروز نبودن این بانک های شماره است و تضمینی برای صحت و فعال بودن شماره های موجود در بانک های شماره نیست. مشکل آخر هم پرداخت هزینه به ازاء تک تک شماره های موجود در بانک شماره آماده می باشد که در طولانی مدت هزینه زیادی را به شما تحمیل می نماید.


3. خرید ربات استخراج شماره از دیوار:

روش سوم که مناسب ترین روش دستیابی به شماره های دیوار و استخراج اطلاعات آگهی های دیوار می باشد، استفاده از ربات استخراج شماره از دیوار می باشد. ربات استخراج شماره از دیوار، نرم افزاری حرفه ای است که پس سال ها تلاش تیم های برنامه نویسی براساس قوانین و محدودیت های سایت دیوار، اقدام به استخراج شماره از دیوار می نماید و در این استخراج، هرگونه فیلتری که شما در سایت دیوار جستجو نمایید را مبنای استخراج آگهی خود قرار میدهد و از این رو شما اختیار عمل کامل در انتخاب گروه، دسته یا حتی کلمه مورد نظرتان در فیلتر و جستجو در آگهی های دیوار را خواهید داشت. به عبارت بهتر ربات دیوار همان شماره هایی را استخراج میکند که شما دقیقاً در دیوار جستجو کرده اید. مزیت دیگر ربات استخراج شماره از دیوار هزینه کم و یکبار خرید و نیاز نبودن به پرداخت به ازاء هر شماره استخراج شده از دیوار می باشد که در طولانی مدت بسیار به سود کسب و کار شما خواهد بود.

مزیت دیگر ربات استخراج شماره از دیوار هزینه کم و یکبار خرید و نیاز نبودن به پرداخت به ازاء هر شماره استخراج شده از دیوار می باشد که در طولانی مدت بسیار به سود کسب و کار شما خواهد بود.

دیگر مزیت خرید ربات استخراج شماره از دیوار درصورتیکه از یک شرکت معتبر خریداری شده باشد، پشتیبانی نرم افزار و دریافت آپدیت های رایگان ربات استخراج شماره دیوار براساس هربار تغییر و بروزرسانی سایت دیوار می باشد. بدین منظور توصیه میشود بهنگام خرید ربات دیوار، به اعتبار و تخصص شرکت توجه کافی داشته باشید، چراکه درصورت عدم پشتیبانی ربات توسط آن شرکت عملاً ربات استخراج شماره از دیوار شما بی استفاده میگردد.

درصورتیکه تصمیم به خرید ربات استخراج شماره از دیوار داشته باشید، توصیه ما به شما خرید این محصول از مجموعه حرفه ای پویش دیتا می باشد. پویش دیتا با پشتیبانی قوی فنی و پاسخگویی مناسب خود و البته ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار استخراج شماره از دیوار خود، مناسب ترین انتخاب برای کسب و کار شما می باشد.



ربات استخراج شماره از دیوار:

ویژگی های ربات استخراج شماره از دیوار پویش دیتا به شرح زیر می باشد:


1. امکان تعریف چندین سیمکارت (چندین اکانت دیوار):

بمنظور امکان افزایش تعداد استخراج روزانه توسط ربات دیوار پویش دیتا، میتوان چندین سیم کارت که هریک دارای یک اکانت دیوار هستند در نرم افزار استخراج تعریف نمود.


2. امکان استخراج شماره بصورت کامل با هر سیمکارت:

چنانچه گفته شد، سایت دیوار در تعداد آگهی بازدید شده توسط هر حساب کاربری، محدودیت قرار داده است و ربات استخراج شماره از پویش دیتا کاملاً منطبق و تحت همان قوانین وضع شده سایت دیوار، بدون اینکه سیمکارت شما در جریان استخراج از سمت سایت دیوار مسدود گردد، به استخراج شماره از دیوار می پردازد و روزانه حداکثر تعداد آگهی مجاز برای هر سیمکارت را برای شما استخراج می نماید.


4. استخراج شماره های غیرتکراری:

در کل استخراج های ربات استخراج شماره از دیوار، عدم ذخیره سازی شماره تماس های تکراری رعایت میگردد. همچنین آگهی هایی که یک مرتبه بازدید شده باشند، بار دیگر بازدید نمیشوند. از این رو عملکرد ربات استخراج شماره از دیوار پویش دیتا کاملاً بهینه می باشد.


5. پشتیبانی کامل پویش دیتا از نرم افزار:

پویش دیتا همواره درجهت جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است و ضمن تهیه سریع آپدیت های ربات دیوار پس از هربار بروزرسانی سایت دیوار، بصورت کاملاً حرفه ای پاسخگوی مشتریان بصورت ریموتی، تلفنی و تیکتی می باشد. مشتریان پیش از خرید ربات، میتوانند با استفاده از نسخه آموزشی و دموی رایگان ربات، یا پس از خرید نرم افزار، توسط پشتیبانان پویش دیتا آموزش کامل نحوه کار با ربات را دریافت میکنند. همچنین کاربران ربات استخراج شماره از دیوار پویش دیتا، در هر زمان درصورت نیاز به راهنمایی میتوانند از پشتیبانی ریموتی کارشناسان پویش دیتا بهره مند گردند که این امر باعث تمایز خدمات رسانی پویش دیتا با سایر رقبایش گردیده است.


6. اجرای نرم افزار بر روی سرور اختصاصی ابری:

پس از خرید ربات دیوار، یک سرور ابری اختصاصی در اختیار مشتریان قرار میگیرد که میتوانند بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم کامپیوتر خود، آن را بصورت وب و آنلاین همواره در اختیار داشته باشند. این امر به مشتریانی که تجهیزات سخت افزاری مناسب ندارند بسیار کمک میکند.


7. اجرای نرم افزار با هرنوع کامپیوتر، تبلت و موبایل:

بدلیل اجرای برنامه بر روی سرور اختصاصی ابری، برای هر مشتری، جهت اجرای ربات استخراج شماره از دیوار پویش دیتا، میتوانید از کلیه سیستم های کامپیوتری اعم از pc ، لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل استفاده نمایید. این موضوع مزیت فوق العاده ای برای افراد پرمشغله است که نمیخواهند در تمام مدت استخراج شماره از دیوار، سیستم شان درگیر و روشن باشد.




نتیجه گیری و معرفی یک ربات کارآمد استخراج شماره از دیوار

در این مقاله به مزیت های روش استخراج شماره از دیوار نسبت به روش خرید بانک شماره آماده پرداختیم و به مواردی همچون اطلاعات بروز و فعال، هزینه کم و بازدهی بالاتر و انعطاف پذیری استخراج شماره از دیوار اشاره نمودیم. حال نکته حائز اهمیت برای استفاده مناسب از این روش، خرید یک ربات مطمئن و کارآمد برای استخراج شماره است، چراکه برخی از ربات های ناکارآمد منجر به بلاک شدن سیم کارت های شما توسط سایت دیوار و ایجاد مشکل برای شما می شوند. از این رو اکیداً توصیه می شود که از یک ربات یا نرم افزار مطمئن و دارای پشتیبانی استفاده نمایید که در آینده به مشکلی برنخورید.

توصیه ما به شما استفاده از ربات استخراج شماره پویش دیتا است. پویش دیتا، از سال 1397 تا به امروز با فروش و پشتیبانی قوی در زمینه استخراج شماره از سایت دیوار به بیش از 500 کسب و کار خدمت رسانی نموده است و گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب شما می باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به سایت پویش دیتا (pooyeshdata.ir) مراجعه نمایید.