چگونه شماره های آگهی های سایت دیوار را استخراج کنیم؟


چگونه شماره های آگهی های سایت دیوار را استخراج کنیم؟

چگونه شماره های آگهی های سایت دیوار را استخراج کنیم؟

امروزه، کسب و کارها برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از روش های متنوعی استفاده می‌کنند. تبلیغات از طریق تماس تلفنی، ارسال پیامک، ارسال پیام در تلگرام یا واتساپ به عنوان روش‌های پرکاربرد در تبلیغات شناخته می‌شوند. اما چگونه می‌توان اطلاعات تماس مخاطبان را بصورت هدفمند بدست آورد؟ ممکن است اولین روشی که به ذهن بیاید، خرید بانک شماره آماده باشد. اما با توجه به دلایل مختلفی که در ادامه این مقاله بیان می‌شود، این روش پیشنهاد نمی‌شود. به جای آن، ما به شما توصیه می‌کنیم که از روش استخراج شماره از دیوار استفاده کنید. در این مقاله، دلایلی را مطرح خواهیم کرد که چرا این روش بهترین گزینه برای تهیه اطلاعات تماس مخاطبان بصورت دقیق و هدفمند است.


بررسی مزایای روش استخراج شماره از دیوار:

1. دستیابی به مخاطبان هدف کسب کار

شما می‌توانید مخاطبان تبلیغاتتان را براساس نیازها و اهداف خود انتخاب کنید و از این روش برای تمرکز تبلیغ محصولات خود روی گروه‌های هدف خاص استفاده نمایید. در نتیجه بودجه تبلیغات خود را بصورت بهینه هزینه می کنید و پیام تبلیغاتی خود را به دست مخاطبان مرتبط و مشتریان بالقوه خود می رسانید.


2. دسترسی به اطلاعات بروز و دقیق:

شماره موبایل های استخراج شده از سایت دیوار، شماره تماس هایی بروز، فعال و صحیح می باشند که شما می توانید از فعال و صحیح بودن آن اطمینان خاطر داشته باشید، چراکه افراد با این شماره تماس ها در سایت دیوار آگهی هایی بروز ثبت نموده اند، پس برخلاف بانک های شماره آماده، که اغلب حاوی شماره هایی جعلی و غیرفعال یا بلاک شده هستند، شما به منبعی از شماره های استخراج شده فعال و بروز دسترسی خواهید داشت.


3. انعطاف‌پذیری:

شما می‌توانید پارامترها و فیلترهای مختلفی را برای جستجو و استخراج شماره دیوار تنظیم نمایید که در یافتن مخاطب هدف برای بازاریابی و تبلیغ می تواند بسیار مفید واقع شود.


4. هزینه کمتر، سود بیشتر:

بطورکلی هزینه خرید نرم افزار یا ربات استخراج شماره از دیوار نسبت خرید بانک های شماره آماده بسیار کمتر است، چرا که شما فقط یک مرتبه هزینه خرید این ربات یا نرم افزار را می پردازید و از آن نفع می برید. در این خصوص یکی از ربات های مقرون بصرفه و پرطرفدار استخراج شماره از دیوار، مربوط به سایت پویش دیتا می باشد که از سال 1397 در این زمینه فعالیت می نماید.



معایب خرید و استفاده از بانک‌های شماره آماده:

1. اطلاعات قدیمی و نامعتبر:

بانک های شماره، اغلب حاوی شماره هایی قدیمی و نامعتبر می باشند که شما از صحت و در دسترس بودن این شماره ها هیچ اطلاعی ندارید، به علاوه صاحبان این شماره ها بدلیل بمباران تبلیغاتی که نتیجه قرارگیری شماره شان در این بانک های آماده است، اغلب دریافت پیام های تبلیغاتی شماره خود را مسدود می نمایند. در نتیجه شما با خرید این بانک های آماده به شماره های مفیدی دسترسی نخواهید داشت.


2. هزینه زیاد، فایده کم:

این روش هزینه خرید زیادی در پی دارد و از آن بدتر اینکه شماره های خریداری شده نمی توانند برای تبلیغات شما مفید واقع شوند و اغلب بازدهی کمی دارند.


3. عدم انعطاف‌پذیری:

شما از بانک‌های شماره آماده تعداد و نوع اطلاعات مشخصی را دریافت می‌کنید و امکان انتخاب دقیق مخاطبان برای تبلیغات بسیار محدود است.


4. عدم به‌روزرسانی مداوم:

اطلاعات در بانک‌های شماره آماده به‌روزرسانی مداوم نمی‌شوند و این می‌تواند به ازدیاد اطلاعات قدیمی منجر شود.



نتیجه گیری و معرفی یک ربات کارآمد استخراج شماره از دیوار

در این مقاله به مزیت های روش استخراج شماره از دیوار نسبت به روش خرید بانک شماره آماده پرداختیم و به مواردی همچون اطلاعات بروز و فعال، هزینه کم و بازدهی بالاتر و انعطاف پذیری استخراج شماره از دیوار اشاره نمودیم. حال نکته حائز اهمیت برای استفاده مناسب از این روش، خرید یک ربات مطمئن و کارآمد برای استخراج شماره است، چراکه برخی از ربات های ناکارآمد منجر به بلاک شدن سیم کارت های شما توسط سایت دیوار و ایجاد مشکل برای شما می شوند. از این رو اکیداً توصیه می شود که از یک ربات یا نرم افزار مطمئن و دارای پشتیبانی استفاده نمایید که در آینده به مشکلی برنخورید.

توصیه ما به شما استفاده از ربات استخراج شماره پویش دیتا است. پویش دیتا، از سال 1397 تا به امروز با فروش و پشتیبانی قوی در زمینه استخراج شماره از سایت دیوار به بیش از 500 کسب و کار خدمت رسانی نموده است و گزینه بسیار مناسبی جهت انتخاب شما می باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ربات به سایت پویش دیتا (pooyeshdata.ir) مراجعه نمایید.